Sessies in COVID-19 tijd.

Je sessie in de praktijk of buiten en je gezondheid. Wanneer kunnen deze sessie’s doorgaan?

Je sessie in de praktijk of buiten en je gezondheid. Wanneer kunnen deze sessie’s doorgaan?

Een paar dagen voor je afspraak krijg je van mij een mail met als vragen je gezondheid te checken en een sessievorm te kiezen.
Je gezondheid check je aan de hand van onderstaande gezondheidsvragen. Je sessievorm kies je daarna.

Je gezondheid.

  1. Heb je op dit moment een of meerdere van de volgende (ook milde!) symptomen:  verkoudheid of griepachtige klacht, neusverkoudheid, loopneus, kuchen, hoesten of niezen, keelpijn, benauwdheid, verhoging tot 38 graden of koorts?
  2. Heb jij de afgelopen 24 uur een van bovenstaande symptomen gehad?
  3. Heb je huisgenoten/gezinsleden/ andere mensen met wie je in contact geweest bent met een van bovenstaande symptomen?
  4. Is er bij jouzelf of een huisgenoot/gezinslid / iemand met wie je regelmatig contact hebt in de afgelopen 14 dagen corona vastgesteld?

Je sessievorm kiezen.

  • Bij 4 x een nee op de 4 gezondheidsvragen zijn in principe alle sessie vormen mogelijk: beeldbellen, een buitensessie, een sessie in de praktijk met of zonder 1,5 mtr afstand.
  • Bij een of meerdere ja’s is een beeldbellen sessie mogelijk.

Als de eerder door jou ingeboekte sessie vorm nog steeds kan w.b. je gezondheid en past bij je behoefte, hoef je verder niets te doen.
Wil je een andere sessie vorm, dan wil ik graag dat je dit – liefst de dag voor je afspraak – aanpast in de online agenda. Tot 24 uur vooraf aan je afspraak kun je dit zelf online regelen en hóef je mij dus niet te appen of mailen. Daarna heb jij mij nodig om nog iets te veranderen aan je afspraak.

Ik begrijp dat de gezondheid van jou of de mensen om je heen daarna ook nog kan veranderen. In dat geval hoor ik dat alsnog graag. Is een sessie in de praktijk of buiten niet mogelijk dan zetten we de afspraak om in een beeldbellen sessie. Dat kan nog tot kort voor je afspraak.

N.B. Weet je niet meer welke sessie vorm je geboekt hebt? Kijk dan na inloggen in het online cliëntensysteem op het tabblad ‘dashbord’ en vervolgens op de datum of tijd van de afspraak óf kijk op het tabblad ‘afspraken’. Daar kun je je afspraak ook verwijderen  – online kan dat tot 24 uur voor je afspraak – en vervolgens kun je op dezelfde tijd de juiste sessie vorm inboeken.

De gang van zaken rondom behandeling en hygiëne in de praktijk of – als je meer toelichting wilt – het behandel- en hygiëneprotocol van de praktijk lezen.

Bijgewerkt op 26-05-2020